Sverige bygger varumärke

MSNBC:s artikel om att Sverige kommer att öppna en ambassad i Second Life är bara en av många. Så – Olle Wästbergs idé är onekligen ett perfekt PR-trick för att skapa spinn. Och att sätta Sverige på IT-kartan. Igen. Bra nation-branding. Och även om ambassaden blir en liten skrubb så har man skapat reklam för flera miljoner.

Sweden to open first virtual embassy – MSNBC.com
FOXNews.com – Sweden to Set Up Virtual Embassy in ‘Second Life’
ArsTechnica – Second Life Swedish embassy to lure real-life tourists
Sweden plans embassy in Second Life – smh.com.au (Australien)
Boing Boing: Sweden to be first country with official embassy in Second Life (mest spinnskapande)
Sweden to open embassy in cyberspace – India News
Cyber Diplomacy: Sweden Opens Virtual Embassy in Second Life – SPIEGEL ONLINE
Business Report – Sweden to open embassy in Second Life (Sydafrika)
Monday Breakfast Bender – Offbeat (kanske inte helt positivt…)
Second Life members advised to get first life | Metro.co.uk
Sweden to Open First Virtual Embassy in Second Life – New York Times (Reuters)
Sweden to open first virtual embassy in Second Life – washingtonpost.com
World Hum – Sweden Reveals Embassy Plans for Second Life

Related Posts

4 thoughts on “Sverige bygger varumärke

  1. Pingback: Webbrådgivare Fredrik Wackå

  2. Pingback: Beta Alfa » Missa inte detta

  3. Pingback: + title + "

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *