Hoppsansa så det kan gå

Det är mänskligt att fela… men om man driver en blogg som heter Reklamfeber borde man veta att Lynx och Axe är samma varumärke men med olika namn på grund av en snöskoter… Det verkar dock Daniel missat. Ooops!

Lynx och Axe. Vad är skillnaden?

Axe reklamuttryck är kanske mer uppenbart sexistiskt med räknare för hur många tjejer man fått blickar av och dylikt. Lynx gör, åtminstone denna gång, lite mer subtila annonser.

(Reklamfeber)

4 thoughts on “Hoppsansa så det kan gå

  1. lord Fredruk

    Jo, men kära du. Är du förvånad?
    Kul att någon mer än jag bjöds på en *rotflmao*

  2. Dabitch

    Det tråkiga är väl att vi (N och jag) känner folk som följer feber av bekvämlighet för att den samlar allt så bra. Men samlar vad är frågan, inte är det färska saker eller korrekt krediterade kampanjer. Fina bilder?

  3. Admin Researcher Post author

    [Comment ID #11567 Will Be Quoted Here]

    Folk är slöa. En annons är inte reklamen i sig. Det är ju liksom bara det som skapats av så mycket mer tänkande och transpirerande.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *