Åsk är eliten

Det känns skönt att den nya medie-eliten har ett namn som jag håller högt:

ÅSK WÄPPLING
När det handlar om ämnet marknadsföring är det Åsk Wättling ((Det är onekligen intressant att de glömde att ändra namnet i brödtexten när de ändå ändrade den (efter ett tag) i rubben…))som regerar på nätet. Mer känd under smeknamnet ”Dabitch” driver hon bland annat bloggen ”Adland” som lockar tusentals marknadsföringsnördar över hela världen.
commercial-archive.com

Övriga på Att:entions lista är förväntade namn många gånger. Men äntligen får Åsk den uppmärksamhet hon är värd!

Nejdå. Jag var inte med. Det hade jag inte förväntat mig heller. Att det drösvis är ip-nummer kopplade till reklam och media som besöker mig varje dag skapar ju ingen “elit” ;)

Åsk och jag råkade ut för en total brainsync: båda skrev en nyhet på Adland nästintill samtidigt: “Åsk is the elite” (min) och “Swedens new media elite” (dab’s)

Related Posts

6 thoughts on “Åsk är eliten

  1. Admin Researcher Post author

    Må vara. Men för en gång skull uppmärksammas någon av de gamla reklambloggarna. Och dit räknas inte Reklamfeber…

  2. Dabitch

    aaaaaaaaaarrrrrgh. Jag skall sluta säga saker, jag kan ju inte stava med det här kratt-tangentbodet. På min med var det. Jojo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>