Dominika Peczynski äger PR-byrån Mafioso. Mafioso har “sexdrycken” (den enda kända i Sverige) Nexcite. Carolina Gynning, Big Brother-Carolina, uttalar sig i Aftonbladet om hur bra den “klarblå, svensktillverkad och innehåller fem aktiva örter som i årtusenden använts i Sydamerika och Asien för stimulerande och hälsobringande effekter.”. Artikeln är skriven av Daniel Nyhlén. Daniel Nyhlén är, förutom att vara en känd nöjesskribent/skvallerskribent, också Dominikas personliga vän.
Jag har gjort en liten bild:

Onekligen kan man använda ovanstående bild för sitt eget pr-arbete. Byt bara ut bilderna mot motsvarande personer som du kan använda. Dominika rules, åtminstone just nu… (Dagens Media)
Är inte färgen på drycken misstänkt likt färgen på det där pillret (vars namn jag visst inte fick nämna men som börjar på v och slutar med iagra)?
Drycken är säkert mindre verkningsfyllt än det där blåa pillret. Snacka om smygproduktreklam. Varför skrevs inte ut namnet direkt? Det har inte hindrat AB förut.
Annica
Tack för pr-modellen. Jag ska spara den för kommande uppdrag. :)
Daniel Nylén, jag bara ryser vid att höra hans namn. Maken till dålig journalist har jag aldrig stött på. Han är genompinsam!