En tripp till Paradiset

Fritidsresor har valt att samarbeta med Paradiset DDB i omgörningen av sin nya katalog.

“- Vi har gjort om katalogen för att den ska bära mer av införsäljningen än förut. Vi har gjort den mer kommersiellt gångbar, mer som ett blickfång.”

Katalogen blir mer av en tidning än enbart en katalog fylld av listad information om produkterna. (Resumé)

Ingår i trenden att ge mervärde åt sina kunder. Kundtidningarnas kvalitet ökar markant just nu och man skapar publikationer som inte bara driver sälj utan skapar relationer både med varumärket såväl som produkterna genom att berätta historier om dem. Ska man åka till Thailand är det ett mervärde att ha kunskap om hur många baht som går på en krona och kanske valutans historia och vilka seder och bruk som gäller runt monetära relationer i Thailand. Företaget visar att de bryr sig om kunden på fler sätt än bara att sälja en resa till den.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *