Spot the difference 7

Eh… make love make pillowwar – and drink Absolut. (via Erik). Schysst exekvering men det känns lite som en jäkligt svag koppling mellan varumärket och reklamfilmen. Ad for peanuts påpekar att det klart finns vissa likheter med Xbox360-reklamen.

Sony leker vidare men nu lämnar de mastodontiska färgbomber eller miljoners bollar och snarare låter fantasin flöda i nåt av de mest surrealistiska man sett på länge. Och det är coolt att välja Iron Maiden som tune…

Och det verkar som om den rådande trenden är LSD för att skriva reklammanus. Renaults spot för Megané GT Difficult Road är lätt syrad. (hattip Nina)

…ja kära nån… Pop Rocks – NSFW och NSFA (dvs. not safe for advertising)…

Alltså. Det är nåt lurt med den här reklamen för vädret på Channel 9. Ah… klockradion fungerar under hela orkanen trots att resten av strömmen gått… (hattip Banal)

Related Posts

One thought on “Spot the difference 7

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *