Jag önskar er alla ett gott nytt 2006.
Som ni märkt har aktiviteten på Researcher.se varit rätt låg under senaste halvåret. Fr a handlar det om en rätt stor grad av arbetsbelastning och privata saker. Under hösten har ett antal bloggar dedikerade för reklam startats vilket gör att Researcher behöver hitta en ny nisch.
Jag tänker förändra Researcher under januari, åt vilket håll vet jag ännu inte men det kommer att förändras. En idé är att slå ihop min privata blogg med Researcher. En annan är att försöka hitta någon som att dela jobbet med.
Du byter ju form på bloggen oftare än jag byter skjorta! Det klart att du inte hinner skriva då:-)
Du verkar ju ha ambitionen att köra en hel del nyheter, sådant tar ju tid, kräver bevakning och en viss volym. Men jag gillar ditt upplägg och tycker att du är klar bloggmarknadsledare när det gäller svenska reklamnyheter.
Rejält gott nytt på dig!
Har inte läst bloggen sen innan jul. Vojne, vojne! Du borde nog fundera om när det gäller formatbytet. Nuvarabde form är i det närmaste oläsbar! Jag trodde du jobbade i läsbarhetsbranschen!
Käre Carl.
Det här är en av de olika “skins” som finns för WP. Inte för fem öre klart när det gäller formen. Det har jag inte hunnit göra något som helst åt utan bara lekt med olika befintliga format för att hitta någon inspiration.
Jonas – som jag sa – för tillfället är det ett klick bort att byta och det som är nu är sannerligen inte det som ska vara.
Jag hajjar!
Hmmmm.. Nischa Researcher? Men du leder ju!
Pingback: Beta Alfa 2.0 » Uppkopplat och sammanslaget internetbrus
…. Idé? Slå ihop dig med Miami-killarna så blir ni tre som kör på planning/research/guerilla reklam-vinkeln. Vore asbra ju!
Re dab: jag tror att Fredruk har nog med Cap&D …