Är det någon som förstår den här reklamen? Toyota: Knives (tipstack från dabitch).
Jesper Hansens bästa tips är cutting edge technology.
Ouch…
Är det någon som förstår den här reklamen? Toyota: Knives (tipstack från dabitch).
Jesper Hansens bästa tips är cutting edge technology.
Ouch…
Fattar inte poängen :(
Ääähh!! Det går ju inte att kommentera “spam words found”???
Jahapp, men det var tillåtet. ;)
Skumt? Fattade nada. Den var inte ens rolig och efter att ha sett den minns jag inte ens vilken bil det gällde, som reklamen skulle promota för.
Annica
Annica
It’s all in the payoff folks “Test your reflexes”. Inte klockrent – men jag har sett värre exempel…
Re: Marve
Så långt har jag också förstått. Men det innebär inte att det är förståeligt för det. Plus att det känns oerhört långsökt.
Re: N|
Det tycker jag inte. Allt kan ju inte vara lika uppenbart som ett DM från Readers Digest. F ö så sitter vi här och snackar Toyotas obegripliga reklam på arbetstid (för nån annan kunds pengar). Snyggt jobbat om du frågar mig…
Själv är jag ledig ;) … och om det är så att ni på er byrå kör någon sorts ful-debitering så gör inte vi det…