Toppkreatörer hos MSN

MSN och Microsoft använder sig av toppnamn inom reklambranschen för sina nya kampanjer: Alex Bogusky från Crispin Porter + Bogusky, Kathy Delaney från Deutsch Inc., och Ty Montague liksom Todd Waterbury från Wieden+Kennedy New York och andra från deras byråer är handplockade.

“The Creative Connection Program offers the leading creative directors and marketing experts the creative freedom, along with the paint, canvas, and technical support necessary, to take the medium to an entirely new level of brand storytelling.”

Tanken är att kreatörerna ska göra saker som aldrig gjorts förut när det gäller online-marknadsföring och kampanjerna kommer att börja i höst runt om på MSN olika sajter och tjänster.

“The days of traditional advertising on traditional media alone are over […] The MSN program allows us to explore new ways to reach consumers, to really push the boundaries with online advertising in ways we might not have been able to do without support from MSN.”

Alex Bogusky stryker Microsoft över ryggen. Kate Delaney fortsätter:

“Creating a new brand story platform is incredibly exciting, and the time is completely right for it. Our connection with MSN allows us to do it without any handcuffs,”

Ty Montague avslutar reklamstjärnornas tacksamma tal till MSN:

“We feel like kids let loose in a candy shop […] This program has given us the chance to try some truly groundbreaking ideas and approaches without restraints of dipping too far into our clients’ advertising budgets.”

(PR Newswire via Adverblog)

Mer om detta på ClickZ / Get Creative

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *