Ny reklam- och mediablogg

Läste i Resumé att Martin Jönsson på SVD startat en reklam- och mediablogg. Tyvärr (som vanligt med Resumé) fick Resumés Ylva Niklasson det till att Jönsson var “först i Sverige att blogga om reklam och media”. Dock har de senare skrivit om artikeln eftersom det dels är ologiskt att både lyckas vara först och samtidigt skriva om andra bloggars nyheter i ämnet, dels är det inte sant. Uppenbarligen.

Trevligt är det urval Jönsson gjort för syndikeringen: det är Bisonblog, Media Culpa, Uppkopplat, Reklamfeber, Wackå, Buzzmachine och, självklart, Researcher. Det tackar vi för!

Vi börjar bli ett rejält gäng om man också räknar in Adland och andra internationella bloggar.

3 thoughts on “Ny reklam- och mediablogg

  1. Pingback: DEEP|EDITION » Blog Archive » Trött men tillfreds

  2. Annica Tiger

    Det hade varit skamligt om inte din blogg inte syndikerats. Gärna fler reklam- och mediabloggar, jag börjar bli trött på alla mode- och trendbloggar.

    Annica

  3. Mårten

    Så här ska de vara mer kritiska bloggar och inte massa jag har köpt kläder här och sminkat mig här innan festen på det här coola stället.

    Rejält ska de va annars kan de va ;)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *