“Don’t worry. It’s not pornography. It’s shot in black and white, so obviously it’s art.”
I en recension av de senaste annonserna från AT Cross Co och deras dyra penna “Verve” tar Garfield ett rejält tag om företagets kulor och förklara det hela som synnerligen suspekt. Och man kan inte något annat än att hålla med honom. Plus att hans sätt att göra det är oerhört snyggt och närmare lustmord kan man nog inte komma utan kniv:
In a second ad, titled “Windowsill,” in which the blonde is writing a note while the guy removes her camisole, the pen is similarly superimposed but situated in such as way as to suggest either: 1.) Verve. The Sexy Pen, or 2.) vibrator. Impossible to tell what exactly she’s writing, but we’re guessing: “Oh, God! Oh, God! OH, GOD!”
och hans avslutande meningar är ett under av skön sågning:
We’ve seen spam for Vicodin with more thought behind it.
Please note: The way to give a product sex appeal is not necessarily to present literal images of sex in progress.
Because, if it did, the Joe Lieberman campaign would suddenly get very interesting. (Ad Age)