Länkat.

För något år sedan var det svårt att få kunder att förstå varför det är viktigt att köpa alla domäner. Idag är det lättare och efter den här artikeln förstår förhoppningsvis ännu fler varför jag tjatar: Bokstäver som får miljonerna att rulla

DI fortsätter sina utmärkta varumärkeslektioner:
Varumärkesexperten: “JM har mejslat fram en föredömligt enkel och tydlig målbild” och Så bygger JM märket. Liksom i Electrolux städar bland varumärkena och Varumärkesexperten: “Extra viktigt våga vara tydlig”

Striktare regler för telefonförsäljare. Inte en dag för tidigt. Nödvändigt för att rädda marknadsföringsformen.

Förklaringen varför fler och fler inser att communities är vettiga investeringar:

Vi vet exakt vad våra medlemmar har för ålder, bostadsort, kön och intressen.

(De ungas hjärtefrågor ger drömsits på nätet)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *