Hur ska de göra nu?

Fashionista.se har en bra kommentar om att två chefredaktörer på stora livsstilstidningar gör reklam för MQ. Hennes ståndpunkt i frågan:

… lite skämigt för Per Nilsson som vill vara så jävla speciell med kläder och möbler han är ensam om i Sverige att ha, jag menar, MQ liksom?
Han sänker sin egen trovärdighet definitivt, på ett sätt jag inte ser att Ebba gör. Tvärtom tycker jag att det är bra att hon creddar mer folkliga märken med sitt namn också och inte bara dyra och classy varumärken. För hon har ju faktiskt stort inflytande på folks shoppingvanor hur ogärna många än vill medge det.

One thought on “Hur ska de göra nu?

  1. Tomas Nihlén

    Tror att Ebba som sagt är inflytelserik när det gäller kläder. Men jag tror inte att hon påverkar “folk i allmänhet” utan en speciell målgrupp – de som vill identifiera sig med henne och de värden hon representerar och det är inte alla som gör det.

    T – http://www.trendency.net

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *