Och nu blir det reklamfilm 5

AMV BBDO har gjort en dystopisk film om livet på jorden åt Wrigleys.
Publicis Conseil i Frankrike har gjort en reklamfilm för Coca-Cola Light som är tio gånger bättre än det koncept som CP+B skapat. Lätt Matrixinspiration.
Fallon har gjort en rätt så märklig spot för Ask.com. Extra bonus är Iron & Wines (?) (jepp) version av Postal Services “Such great heights”.
Den argentiska reklamen för Pampers av Saatchi&Saatchi är både prisvinnande och lite småskojig.
Den har pratats förut men den är både rejält fånig och storslagen: Chanel No 5 med Nicole Kidman. Läs mer om vad ad-grunts tycker hos AdLand
Hur man snurrar till historien: Telecom Italia och Y&R lyckas med konststycket att låta Gandhi prata till hela världen genom telekommunikation.
Jag gillar enkel men intelligent reklam och Mizuno sneakers har låtit AlmapBBDO göra en sån vinnande spot.
Dentsu har gjort en något udda reklam för Ajinomoto Stadium.
Science World kysser till – och den kanadensiska byrån Rethink står för idén.
Underligt är det mesta som kommer från engelska Mother – så också spoten för Fanta Z

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *